filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
We have had several parts replaced over the years, but this year they declined our request stating we were negligent. I've restained it along with my fence 3 times over the past. Now bugs and 100 degree heat made it time again. I think it's Class Action time. I'm a...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems500

Were sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for over 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or...

2.0
I didn't like
  • Warranty
#1077082
Reply to reviews
The rainbow swing set store in king of prussia is an absolute joke. long story short, my family spent the afternoon shopping for a new swing set and stopped at this store. from the moment we arrived it was very strange and uncomfortable. 1st, the girl working there...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems500

Were sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for over 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or...

1.0
#1074657
Reply to reviews
Despite maintaining our set annually over the last 11 years, we had two pieces rot out and are in need of replacement this summer. Warranty claims have to be made through the factory and in the summer they run 3-4 weeks in delay. Dealer store near us has the parts, but...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems500

Were sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for over 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or...

Product
#1070692
Reply to reviews
I live in Evans, Georgia. My subdivision purchase a play yard system. After years of usage it fell apart. We decide to give it another try and purchase a new set and follow strict warranty rules. Not quite a year into the new purchased we noticed wood discoloration....
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems500

Were sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for over 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or...

#1070305
Reply to reviews
rainbow swing sets are the definition of overpriced product with minimal durability and a warranty that is totally useless. this company preys on the ill informed consumer. the salespeople will say anything to get your money. if your unlucky enough to actually purchase...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems500

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for over 30 years. We value our loyal customers and take any complaints o...

1.0
I didn't like
  • That they will not honor the warranty when you make a claim
  • Quality claims made by marketing are nearly false
#1059376
Reply to reviews
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
We have maintained our very expensive set yet it has literally rotted away and after 6 months over 50 emails 3 different sets of photos and numerous phone calls they have refused to warranty anything. they have deprived 2 disabled children of their playset and couldn't...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems500

Rainbow Play Systems warranty doesn't offer warranty on equipment subjected to abuse, negligence, etc. as stated in our warranty. Failure to maintain your swing set falls unde...

1.0
I liked
  • What the warranty says
I didn't like
  • Warranty and customer service
#1057516
Reply to reviews
We contacted rainbow to have our playset moved to our new home last fall. One of their installers came our in October and moved the set for us. The installer informed us that we need to replace some of the wood because it was rotting and he would not assemble the...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems500

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

1.0
I didn't like
  • Customer service
#1051494
Reply to reviews
I took apart basically the entire Playset and stained with Rainbow Stain purchased from the local Distributor in Summer, WA. Rainbow Stain I purchased from them was a totally different color than the original stain. I recently contacted the Summer, WA Distributor as it...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems

Hello, if you would like, please contact customer service at 1-605-692-1500. We are located in Brookings, SD at the manufacturer. You could purchase stain directly through us ...

1.4
I liked
  • Kids likedi would not have purchased
  • Wife purchased
I didn't like
  • Squeaks - told to contact installed
  • Installed not affilated with rainbow
#1035569
Reply to reviews
Rainbow Play Systems - Slide has cracked a second time - will not warranty
Rainbow Play Systems - Slide has cracked a second time - will not warranty
Rainbow Play Systems - Slide has cracked a second time - will not warranty
I am very disappointed. We are unable to get Rainbow Play systems to Warranty the slide on our very expensive King Kong Playset. This is the second time it has cracked. The first time the slide cracked we had it replaced and also payed extra to buy a new support base...
Read more
Anonymous
Anonymous

I'm in the same situation now. I already paid to have my slide replaced once. Now it is cracked AGAIN!! Also the trapeze ring cracked while my son was playing on it. When I ca...

Anonymous
Anonymous

It's 10 yrs old? Did it come with a lifetime warranty?!

I liked
  • Play system and original help from local dealer
I didn't like
  • Corporate office will not take responsibility for faulty product
#1032385
Reply to reviews
We were told by the company that we didn't need to anchor our springless trampoline, it was too heavy to go anywhere. Well, it did, it ended up in the neighbor's field, upside down. Of course, no warranty coverage would be considered. So we paid $275 for two workers to...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems

Hello,You would need to discuss this with your trampoline company. Rainbow Play Systems does not make trampolines, although some of our distributors may also sell trampolines ...

1.0
Product
I didn't like
  • Warranty and customer service
#1031490
Reply to reviews