Product: Rainbow Play Systems Playard Clear all filters (8 of 8 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:
I have a $15,000 play set.Not only was it installed crooked which i can live with but their warranty is really bad. I have a few rotten peices of wood which happened even though i do all the maintenance of staining it as needed. I submitted a claim and would get the...
Read more
Anonymous
C Harv

I paid $4700 dollars for the swing set four years ago. The wood is rotting and has become unsafe.I contacted the warranty dept and they agreed to replace parts. The catch is ...

Anonymous
Rainbow Play Sytems

Hello, I am sorry about this. Could you email into rainbowwarranty@rainbowplay.com explaining more your situation? Did you file a warranty through the website? You can also ca...

1.0
Product
Rainbow Play Systems Playard
#1087465
Reply to reviews
I live in Evans, Georgia.My subdivision purchase a play yard system. After years of usage it fell apart. We decide to give it another try and purchase a new set and follow strict warranty rules. Not quite a year into the new purchased we noticed wood discoloration....
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems500

Were sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for over 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or...

Product
Rainbow Play Systems Playard
#1070305
Reply to reviews
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
Rainbow Play Systems - Overpriced junk with a worthless warranty
We have maintained our very expensive set yet it has literally rotted away and after 6 months over 50 emails 3 different sets of photos and numerous phone calls they have refused to warranty anything.they have deprived 2 disabled children of their playset and couldn't...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems500

Rainbow Play Systems warranty doesn't offer warranty on equipment subjected to abuse, negligence, etc. as stated in our warranty. Failure to maintain your swing set falls unde...

1.0
Product
Rainbow Play Systems Playard
I liked
  • What the warranty says
I didn't like
  • Warranty and customer service
#1057516
Reply to reviews
Do not waste your money - buy one from Walmart or any other discount center.Sets cost thousands and are cheaply made. 1. Power coating - falls off within years and not covered by warranty (only 1 year). Rusty and dangerous to children. 2. Wood - back when company...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

1.0
Product
Rainbow Play Systems Playard
#1023119
Reply to reviews
rainbow swing set i purchased in 2016 is literally falling apart.very expensive, terrible quality, worthless warranty. they sell you on some malarky about their wood being better than others.. not true. they sell you on a lifetime warranty.. impossible to get the...
Read more
Anonymous
Anonymous

looks like another "happy" customer posted after i did. funny same problems and same b.s. response.. as a matter of fact it's the same response given to everybody who has purc...

Anonymous
Anonymous

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

Product
Rainbow Play Systems Playard
#1021637
Reply to reviews
The Warranty department is garbage.I purchased the Fiesta Rainbow system in April 2016 and 6 months later the slide rail cracked open. Now they want me to pay for shipping and handling, and to pay to have it installed. This woman name Bridgett from the warranty was...
Read more
Anonymous
Anonymous

Absolutely the rudest people I have ever encountered!!

Anonymous
Rainbow Play Systems Inc.500

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

Product
Rainbow Play Systems Playard
#945052
Reply to reviews
Please don't waste any money on this no quality play set bought it 6 weeks ago it is already peeling and the wood is splitting in several different places called the Waukesha store where I purchased it all they do is tell you to send pictures , they don't honor the...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems Inc. 500

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

1.0
Product
Rainbow Play Systems Playard
#917503
Reply to reviews

Rainbow Play Systems - Terrible Warranty Response

#1167823
1.3
Details
Our play set experienced severe wood rot, making it unsafe to stand or play on. We submitted a warranty request, and then proceeded to get a runaround by the company for four months, with them saying the parts are on order; nope haven’t come in yet; call back next week... We are filing a formal complaint with the State Attorney General, Federal Trade Comission; and Better Business Bureau.
Comment
Show
Customer service
Delivery Service
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty