filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
The expensive Rainbow Play Systems are a WASTE of good money
The expensive Rainbow Play Systems are a WASTE of good money
The expensive Rainbow Play Systems are a WASTE of good money
The expensive Rainbow Play Systems are a WASTE of good money
The expensive Rainbow Play Systems are a WASTE of good money
I strongly recommend that people avoid Rainbow Play Systems for long term backyard usage unless you intend to dismantle and stain them all meticulously each year. I would strongly encourage everyone to use pressure treated wood or some durable product and have a local...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems

I am sorry that you are having problems with your set. We do state in our instruction manuals our maintenance requirements that include staining that play set every 12-18 mont...

1.0
I didn't like
  • Warranty and customer service
  • Quality
  • That they will not honor the warranty when you make a claim
#1029388
Reply to reviews
Do not waste your money - buy one from Walmart or any other discount center. Sets cost thousands and are cheaply made. 1. Power coating - falls off within years and not covered by warranty (only 1 year). Rusty and dangerous to children. 2. Wood - back when company...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

1.0
#1023119
Reply to reviews
rainbow swing set i purchased in 2016 is literally falling apart. very expensive, terrible quality, worthless warranty. they sell you on some malarky about their wood being better than others.. not true. they sell you on a lifetime warranty.. impossible to get the...
Read more
Anonymous
Anonymous

looks like another "happy" customer posted after i did. funny same problems and same b.s. response.. as a matter of fact it's the same response given to everybody who has purc...

Anonymous
Anonymous

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

#1021637
Reply to reviews
We bought a swing set and trampoline from rainbow 12-10-2014 had multiple problems, the trampoline was totally just falling apart we called the manufacturer who sent replacement parts under the warranty more than once.How ever rainbow will send no one to fix it unless...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems Inc.500

Rainbow Play Systems Inc. does not manufacture trampolines. We manufacture swing sets. If you are having warranty issues with your trampoline, you would need to contact the ma...

1.0
#990570
Reply to reviews
The Warranty department is garbage. I purchased the Fiesta Rainbow system in April 2016 and 6 months later the slide rail cracked open. Now they want me to pay for shipping and handling, and to pay to have it installed. This woman name Bridgett from the warranty was...
Read more
Anonymous
Anonymous

Absolutely the rudest people I have ever encountered!!

Anonymous
Rainbow Play Systems Inc.500

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

#945052
Reply to reviews
Purchased a King Kong Castle for $14,025.56 in 2012. Less than a year later the slide cracked across the bottom. Replaced slide in 2013. 2016 Slide cracks in the same place. Inquired about replacement, apparently they were not using a washer behind the bolt causing...
Read more
Anonymous
Lisa Baker

This same thing has happened to us twice! Now they won't warranty the slide for us at all. Our local dealership that had our records went out of business. We have searched ...

Anonymous
Jill

What happend with this? We have the same thing. Bought a castle in oct 2015. Used the play set for a month until winter hit. Used the play set for one summer and now my scoop ...

Sergeant Bluff, Iowa
#942977
Reply to reviews
We have a 2 year old playset.. for which we paid $8000 in 2014. This year, I paid $175 for Rainbow's authorized installer to inspect for warranty issues and fix wiggly bolts. They spotted rotted wood and suggested we file claim. However, Rainbow is denying claim,...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems Inc.500

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

Please don't waste any money on this no quality play set bought it 6 weeks ago it is already peeling and the wood is splitting in several different places called the Waukesha store where I purchased it all they do is tell you to send pictures , they don't honor the...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems Inc. 500

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

1.0
#917503
Reply to reviews
If service before the sale is any indication of service after the sale, then you should never buy here. We intended to stop by for quite some time and finally found a Friday after lunch. Sadly we arrived to a sign "we'll be back in 30 minutes." Of course there is no...
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems Inc. 500

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

#896495
Reply to reviews
Do not buy in Augusta, Ga. Will not honor warranty. Less than 3 months and no stain is left. They won't return calls and dealer on says to call some woman named Dawn who does not return calls. Worst customer service ever.
Read more
Anonymous
Rainbow Play Systems Inc.

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

1.0
#894197
Reply to reviews