State: Texas Clear all filters (15 of 103 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:
Show
Owner Darren Patrick is a real piece of work. He lies, defrauds and accuses while attempting to do "business." You should absolutely avoid him and his company, Rainbow Play Systems. He lacks integrity from start to finish, and I personally know that he has attempted to...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from May 28.
Anonymous
DP

I am the aforementioned that allegedly has “attempted to defraud a single disabled mother of four.” Here is what happened:On May 7th I purchased a Dogue de Bordeaux (French Ma...

Anonymous
Rainbow Play Systems Inc.500

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for over 30 years. We value our loyal customers and take any complaints o...

1.2
#1266203
Reply to reviews
Our play set experienced severe wood rot, making it unsafe to stand or play on. We submitted a warranty request, and then proceeded to get a runaround by the company for four months, with them saying the parts are on order; nope haven’t come in yet; call back next...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from Jan 12.
Anonymous
Anonymous

I will be calling the 605-692-1500 number tomorrow, but it is a shame that Rainbow uses pine - sorry I don't think it is really cedar for their playsets.The wood rots like cra...

Anonymous
Lee Mary

Can you tell me how old your play set is? I’m purchasing one and now I’m worried to do so.

1.3
#1167823
Reply to reviews
I have a $15,000 play set. Not only was it installed crooked which i can live with but their warranty is really bad. I have a few rotten peices of wood which happened even though i do all the maintenance of staining it as needed. I submitted a claim and would get the...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Aug 14, 2017.
Anonymous
C Harv

I paid $4700 dollars for the swing set four years ago. The wood is rotting and has become unsafe.I contacted the warranty dept and they agreed to replace parts. The catch is ...

Anonymous
Rainbow Play Sytems

Hello, I am sorry about this. Could you email into rainbowwarranty@rainbowplay.com explaining more your situation? Did you file a warranty through the website? You can also ca...

1.0
#1087465
Reply to reviews
We were told by the company that we didn't need to anchor our springless trampoline, it was too heavy to go anywhere. Well, it did, it ended up in the neighbor's field, upside down. Of course, no warranty coverage would be considered. So we paid $275 for two workers to...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Apr 07, 2017.
Anonymous
Rainbow Play Systems

Hello,You would need to discuss this with your trampoline company. Rainbow Play Systems does not make trampolines, although some of our distributors may also sell trampolines ...

1.0
Product
I didn't like
  • Warranty and customer service
#1031490
Reply to reviews
Our system fell apart within 5 years. It also attracted wasps horribly. When we called, they were not helpful. Eventually, it came down to, they will send the parts to a Rainbow dealer, and then I had to pay the Rainbow dealer to install, giving them further profit. We...
Read more
Company wrote 0 private or public responses to the review from May 04, 2016.
Anonymous
Anonymous

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

Anonymous
Anonymous

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

1.0
I didn't like
  • Quality
  • That they will not honor the warranty when you make a claim
#841724
Reply to reviews
Rainbow Play Systems - Poor quality, not worth a quarter of what we paid!
A year after having the play system, the wood faded. There is no water sealant on the product. It too was bug infested. I'd sit outside with my coffee in the morning wondering why the same bird would peck at the beam. Come to find out, it was eating the bugs that...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Jun 07, 2015.
Anonymous
Anonymous

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 30 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

1.0
Floresville, Texas
#646856
Reply to reviews
We had an excellent experience with a Monster Clubhouse in San Antonio. The sales agent, Eddie, could not have been easier to work with and more pleasant. They are accomodating and have an excellent product. We have looked for over a year now and compared several...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Mar 09, 2015.
Anonymous
Rainbow Play Systems Inc.500

To Whom it May Concern, We are very happy to hear that you had such a great experience with Rainbow of San Antonio. Thanks for the positive feedback and good review. Your chil...

#605751
Reply to reviews
We have two Rainbow Play Systems. Even after following the recommendations on staining the wood it rots from within the wood. I am not sure if it the kind of wood they claim it to be nor do I think it was ever really treated as they claim.. Big, big disappointment!...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Dec 01, 2014.
Anonymous
Rainbow Play Systems 1500

We’re sorry you had a bad experience. Rainbow Play Systems, Inc. has been building childhood memories for 29 years. We value our loyal customers and take any complaints or con...

#564152
Reply to reviews
I purchased a unit with a lifetime warranty. After only two years the slide now has a large crack making it unsafe to use. Ive called rainbox 6 times or more as well as emailed them. No one will return my call or email or take ownership of this issue. I keep getting...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from Aug 08, 2013.
#437535
Reply to reviews

Contact Rainbow Play Systems

Mailing Address:
Rainbow Play Systems, Inc.
500 Rainbow Parkway
Brookings, South Dakota 57006
United States
Phone:
(800) 724-6269
More
The playsystem is hardly as durable as claimed. We have cracked wood, missing bolts, the floor is weak requires additional support, warped slide, rotted wood, crooked, warped wood planks, wood easily discolors (dont go for company offered ($200) re-staining- you can do...
Read more
Company wrote 0 public responses to the review from May 25, 2013.
#412003
Reply to reviews